راهنمای استفاده از خدمات

 


 سامانه  ثبت درخواست خدمات آزمایشگاهی 

سامانه مدیریت خدمات آزمایشگاهی


کلیه کاربران محترم داخل دانشگاه خلیج فارس اعم از دانشجو و یا عضو هیات علمی که متقاضی استفاده از خدمات آزمایشگاهی می باشند، می بایست حتما درخواست خود را از طریقه سامانه دانشگاهی (ERP) ارسال نمایند تا پس از کسر هزینه خدمات از پژوهانه (گرنت)، درخواست آنها مورد بررسی قرار گیرد.

- متقاضیان محترم بیرون دانشگاهی که درخواست استفاده از خدمات آزمایشگاهی را دارند، لطفا فرم های شماره 1 و 2 را از اینجا دانلود و تکمیل نمایند و به انضمام فیش بانکی پرداخت هزینه، به آدرس دفتر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خلیج فارس که در زیر آمده است ارسال نمایند تا درخواست آن ها مورد بررسی قرار گیرد.

واریز هزینه به حساب شماره 2642071567 به نام آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خلیج فارس امکان پذیر می باشد.

توجه:

  • لطفا  پیش از پرداخت هزینه‌ها، جهت اطمینان از فعال بودن دستگاه مربوطه با کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمایید.
  • آغاز به انجام کلیه‌ی آنالیز‌ها توسط کارشناس، منوط به پرداخت هزینه‌های خدمات می‌باشد.
  • تحویل نمونه‌های اصلی بعد از ثبت درخواست آنالیز و پرداخت هزینه‌ها می‌باشد. در غیر اینصورت آزمایشگاه هیچ تعهدی نسبت به نگهداری نمونه‌ها نخواهد داشت.
  • مکان تحویل نمونه‌ها به آدرس : بوشهر، خیابان شهید ماهینی، خیابان خلیج فارس، دانشگاه خلیج فارس، دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی، دفتر مرکزی آزمایشگاه مرکزی
  • نمونه‌ها نهایتا یک هفته پس از اعلام نتایج به متقاضی، در آزمایشگاه نگهداری خواهند شد.

 

لازم به ذکر است به زودی با راه اندازی سامانه مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی، کلیه متقاضیان درون دانشگاهی و برون دانشگاهی می توانند به راحتی وارد سامانه شوند و تمامی مراحل را بصورت کاملا آنلاین ثبت، مشاهده و پیگیری نمایند.

آمار بازدید
 بازدید امروز : 23
 کل بازدید : 11107
 بازدیدکنندگان آنلاين : 7
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به دانشگاه خلیج فارس تعلق دارد.